AWP jobba jobba jobba

igår så jobbade jag i baren på axa sportcenter.. galet kul..
tänk er ett gäng med baaara sköna lirare som vet hur man röjjer på jobbet..
det var typ någon show med en massa artister med temat schlager eller jaa melodifestivalen.. så det va typ 2500 pers där.. grymt!

sorry men ja pallar inte o skriva krogstorys nu.. är fööör trött! vi tar det imorgon när jag förhoppningsvis är bakis eftersom jag verkligen verkligen verkligen inte orkar jobba hela kvällen och hoppas o tänker att jag gärna skulle kunna jobba till typ nio.. men men to be continued..

ska iväg o repa om ett tag så kommer vara sliten som ett as när kvällen är slut.. wohoo!

här får ni lite old pics..

image145

Gago u soo sexy!



gamla minnen..

om man bara gnuggar så är det värsta som kan hända att man bara får skavsår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0