AWP moahahha suckers!

Okej som alla säkert har fattat så är det en massa folk som irreterar sig på oss .. FINE! gör så! det är halva vår charm.. ;).Starta en klubb! Det är skööönare så:) men men whaterver!
okej nu ska jag göra bot för min dåliga upppdatering,,

Följande har hänt: detta är alltså ifrån jaa typ i förra torsdagen..
*Jobbat som ett as (dock har ju jag ett skitroligt jobb så de e niice)
*Festat som ett uranus..( det är typ som ett anus fast bättre:D)
*Hängt på barran as usual(alltså barlolo för er som inte är så insatta)
*Dansat som ett djur( själv gillar ja monkey style minus k ;)
*Fikat,fikat och jaaa fikat
*Hängt med mina pooolers (haaha jag försökte vara lite ghetto men de e inte riktigt min stil yo!)
*Pluggat ( vilket jag är urless på just nu)
*Glassat,glidit och varit allmänt upptagen :P
*Varit på en massa middagar

detta var dåtmina närmsta dagar ,speckat jag vet.. det är sköönare så..
tänkte lägga upp lite bilder för alla klagar på att ja är urkass på det så here you go!
ska iväg och shejka drinkar nu.. men nästa gång ska jag ge er lite kroghistorier så ni vet vad ni inte ska göra när ni går fram till baren för att beställa;) peace out!

image121

Hahha Adam med sära på ett ben skylten! Adam full som en kastrull..

image122

MInko in tha woods









hoppas ni blev nöjda! om man bara gnuggar händer det ingenting;)

Kommentarer
Postat av: gagish

you go girl!!

2008-05-08 @ 18:08:26
Postat av: robban

grymt snygg brud

2008-05-08 @ 18:08:48
Postat av: joppe

sköna bilder hehé

2008-05-08 @ 18:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0