Malmö idag !!!

Okey det här kommer att bli den sjukaste skönaste resan typ ever ;) Dom som åker é jag Mikael, Gago, Magdalena, Therese, Gustaf och Sofia (corre)..

Vi ska åka med gustafs stora knullbuss.. SÅ MALMÖ AKTA ER !!!

I "bilen" kan vi göra saker som kolla på TV, spela alla Playstation spel som tex BUZ eller avd de heter :D men grymt kul är det och vi alla kommer att bli ovänner och slå söndervarandra på poäng tjuven ;D hahahaha

Vi ska ner för att hälsa på Nicole som är bosatt där nere ;D Men vi ska bo hemma hos Linn's Kille ?
tror jag om jag fattat det rätt men det ska ivf bli underbart för vi har CASHEN BILEN OCH SÄLLSKAPET...

Idag ska vi åka ner till Malmö som tar ca 7h men "bussen" sedan hoppas vi att nicole har kickat ferre :D:D
Lördagen: Ska vi till Danmark ;D och sätta våra spår där med :D -  Akta er DK för snart kommer vi :D:D

Ja sedan ska jag å Gustaf turas om att köra hem igen på söndagen ;P kommer vara bakis som ett djur.. Men det är därför jag har med mig 2 paket Alvedon <3 

Oj nu kommer gurras buss... CYA puss å kram

/XOXO Mikael von Schtekenhousentrozenfotzen af Danmark!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ähhh RESORB ska du ta för baksmällan! :)

2008-05-24 @ 17:01:04
URL: http://emmaforsmark.blogg.se
Postat av: Anonym

update!

2008-06-05 @ 20:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0