Mikael Pousette = KÖRKORT !!!!!!

Ja idag fick jag mitt körtkort... Hahah tog bara 1 ½ år woouuunddeeeerrbaaaarrr !!!!!!

Ute och kört hela dagen och nu är jag hemma hos mig med Amanda, Gurra, Sig och Corre :)

Hahah Gurra körde ikapp mig med sin porrbil (A) så då skulle vi ta en genväg och amanada säger såklart.. Jag kan en genväg här borta.. Efter ca 100 vägar fel! så hittade vi en liten grusväg som vi åkte ner på, vägen blev smalare och smalare och till slut så var en bara en lite jordstig.. Vi körde på "jordstigen" i ca 4min och då kom vi fram till

EN STOR STEN OCH EN JÄÄÄÄÄVLA PINNE MED MASSA STORA STENAR !!!

Så då var det bara att backa på den där jävla smala skogs-stigen i ca 10min ;D hahaha Men kul var det ivf och Gurra fick vänta :D hahahaha

Men ivf en UNDERBAR dag eftersom jag har KÖRKORT och EN BIL :D

Wounderbar dag Schtek u later on the street =D  


Kissi kissi  XOXO Minkoliciaus ;) (A) (A)

Kommentarer
Postat av: Robin

Grattis Micke!

2008-05-15 @ 23:01:07
Postat av: Meha

goooo minkus hanus;) shörkoooort:D

2008-05-16 @ 14:24:01
URL: http://measalmijarvi.blogg.se/
Postat av: Sofie

Grattis

2008-05-16 @ 16:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0