Mösspåtagning/middag/bråk/helrören/polisbilen/sällskapsspel/Stanleys/hamn magasinet

Onsdagen började vi med mösspåtagning och skoltävling mellan alla klasser, fick precis reda på att våran klass kom 2a och att kuk media vann skiten !!! Senare drog vi till Rebecka för att käka middag med klassen... Där några jäävla fitt snor ungar spöade mig... Ingen större skada skedd förutom lblodet på skjortan som alla trodde att jag hade klämt finnar. höhö pinsamt.. ! Där efter drog vi till Schteeee K drog in 2 helrör blev utslängd och hemkörd av polisen. SCHTEEEEEEEEEEK..  !! slapp betala bullen as nice !!

Torsdagen - Fett bakis drog hem till Corre och spelade lite sälliizspel det var mysigt å kul specillt att träffa Nicole som har flyttat till Malmö..

Fredagen.. Vaknade upp och spelade Guitar Hero och ääägde alla :D:D  Sen kom alkohol suget tillbaka och behövde göra något åt det!!! Sprang till Happy hour och krökade...  Sedan bar det av till Hamn där vi raivade sönder med Brudar i 30års noja.

Lördag lördag lördag.. Jag vakna en dag sliten å svag det som hände igår hadde satt sina spår..
Jobbade på mitt glamorösa och schtekiga jobb  ( RUSTA ) hahahahahahahhahahaahhahaa
Fett sliten fett seg men vad gör man inte för pengar :) Efter det var det bara att fixa sig å dra hem till Nattis som vi förade hos.. Fett skönt sällskap.  Drog till Barolo träffade massa slyner ;) Sedan vare bara att skaka loss på hamn!!!!  
EFTERFEST
Taxi till efterfesten såå jävla TRÖÖÖÖÖÖÖG taxichaufför alla mobbade han i taxin hahahaha... Själva efterfest varade inte så länge för mig Bongade några öl sen deckade jag STENHÅRT! Vaknade en dag sliten å svag det som hände igår hade satt sina spår!!!  Ska väcka minko på källarvåningen när jag drar bort täcket ser att han ligger helt naken hahahahahahahahaahahh var tvungen att ringa hela min telefonbok för att berätta hahahahaaaa... Assem hämtade oss fett dräggiga fett slitna fett fulla fortfarande, Träffade lite folk på bryggan på maren,Sedan vare bara att dra till schtek rusta igen! :) 

Ångrar jag mig att jag drack, fast jag jobbade hela helgen????

SOM FAN!!!    Men det é schööööööönare sååå!!!!!!!!!

/ / XOXO Party boy  Gagilito!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0