Party in Kongo !!! MP*-

Hej hej hej alla ääälskade!!! Vill tacka alla som läser eftersom att vi har ca 700 unika läsare/dag! Ni får gärna kommentera lite mer, men det kommer väl det med ;) (A)

Okey en snabbis genom fredagen hahah...
Började med skolan på saga fett boooring men aja, sedan fikade vi på Café Milano..
Sen.... Gago chilla.... Fick ryck och köpte 3,5er och drog upp till Manges tak balkong..
Sen drog vi till Fanny och krökade mer... Fick damp och drog till hamn magasinet braaa drag !!!! FÖR DET È SCHÖNARE SÅ !!!! bam bam bam drog till kebab bråka lite SKÖNARE SÅ sen hem till Mange på "efterfest" haha vi drack öl och "pratade"  - var en hel del afrika inblandat - sedan vare försten i Manges säng, jag kom typ 3a och fick en bra plats :D

Vaknade inte för bakis drog upp på balkongen med Marcus Mange Gago å Mea dom överlevande från kvällen och SOLADE GÄÄÄÄRNEEEEET!!!! Fick ryck och kom på .. Varför drar vi inte hem till mig ???

Mange och Gago dom IDIOTERNA cyklade hem till mig CA 1mil! Medans vi cruuuuuuuuusade med cabben.. SKÖNARE SÅ!!!! Kom hem till mig hoppade studsmatta och BADADE!!!! Nu sitter jag här vid datorn och är typ solbrännd men det é skönare så eftersom att jag känner mig schtekig som om jag blivit schtekt eller nått (A)
Nu väntar vi på Gustaf Wolfram Kock som ska hämta oss ifrån detta helvete och ut i dimman ;D har smygstartat under dagen och druckit ett par öl men det behövs mer och allt finns hemma hos Marcus :D:D skönare så!

Men men fest blire och vi kanske syns ikväll eller imorgon när ni kan kalla mig "bakis minko delux!"
Men hare bra och en underbar kväll !!! KYSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

XOXO (jag som kom på XOXO)  Mikael Poszé


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är schöön MinKo.

2008-05-11 @ 17:15:07
URL: http://emmaforsmark.blogg.se
Postat av: slyna

vem fan bryr sig

2008-05-11 @ 19:12:13
URL: http://slyna.blogg
Postat av: Mikael Pousette

Heheh Jo du verkar bry dig eftersom att du tar dig tid till att göra en kommentar! Men love you to

2008-05-11 @ 23:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0